Thursday 22 November 2012

My Sacrifice



When you are with me, I'm free
I'm careless, I believe
Above all the others we'll fly
This brings tears to my eyes


Denger lagu ini jadi kangen sama anak-anak, temen dari jaman esempe, esem a, sampe kuliah. rasanya baru kemaren sama-sama, sekarang dah "spreading" area masing-masing. Miss you all . . .

My Sacrifice

By Creed


Hello my friend
we meet again
It's been awhile
where should we begin?
Feels like forever
Within my heart are memories
Of perfect love
that you gave to me
Oh, I remember
When you are with me,
I'm free I'm careless,
I believe
Above all the others
we'll fly
This brings tears
to my eyes
My sacrifice
We've seen our share
of ups and downs
Oh how quickly life
can turn around
In an instant
It feels so good
to reunite
Within yourself
and within your mind
Let's find
peace there
When you are with me,
I'm free
I'm careless,
I believe
Above all the others
we'll fly
This brings tears
to my eyes
My sacrifice
I just want to say
hello again
I just want to say
hello again
My sacrifice.
Hai temanku
Kita bertemu lagi
Sudah lama
darimana
sebaiknya kita mulai?
Ini terasa selamanya
Dengan semua kenangan
dalam hatiku
Dari kasih
yang sempurna
Yang kau berikan
padaku
Oh, aku ingat
Ketika kau bersamaku
Aku bebas,
aku ceroboh
aku percaya
Di atas semua yang lain
Kita akan terbang
Ini membawa air mata
Untuk mataku
Pengorbanan ku
Kami telah melihat
hasil kami
Dalam pasang dan surut
betapa cepat kehidupan
Bisa berbalik
Dalam sekejap
Rasanya
begitu menyenangkan
untuk
menyatukan kembali
Dalam diri
sendiri dan
Dalam pikiran Anda
Mari kita menemukan
kedamaian di sana
Aku hanya ingin
Menyapa lagi
Pengorbanan saya

No comments:

Post a Comment

Bagikan

>